Handelsbetingelser

Hos PrimeMen ønsker vi, at det skal være trygt og enkelt at handle hos os.
Her finder du alle de vigtige oplysninger om betaling, levering, fortrydelsesret, returnering og reklamationsret. Vi har samlet det hele ét sted, så du hurtigt kan få svar på dine spørgsmål og vide, hvad du kan forvente, når du handler hos os.

Betaling

Vi modtager betaling med MobilePay, Dankort, Visa og Apple Pay.
Beløbet hæves først på din konto, når varen afsendes. Der opkræves ingen gebyrer for betaling.

Alle priser er angivet i DKK inkl. moms.

Levering

Vi sender til adresser i hele Danmark.
Leveringstiden er normalt 1-3 hverdage. Vi bestræber os på at afsende ordren samme dag, hvis den er lagt inden kl. 14 på en hverdag.

Levering sker med  GLS eller Post Danmark til enten privatadresse eller pakkeshop.
Fragtprisen vises inden betaling og afhænger af den valgte leveringsmetode.

Fortrydelsesret

Du har 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager dine varer.
Hvis du fortryder dit køb, skal varen returneres i væsentligt samme stand og mængde, som du modtog den.

Sådan gør du brug af fortrydelsesretten:

  1. Send os en mail på Info@PrimeMen.dk og informer om, at du ønsker at fortryde købet.

  2. Returnér varen til den adresse, vi oplyser, senest 14 dage efter din besked.

  3. Du betaler selv for returfragten.

Vi tilbagebetaler beløbet for varen (ekskl. fragt) senest 14 dage efter, vi har modtaget returvaren og godkendt dens stand.

Bemærk: Af hensyn til hygiejne kan vi ikke tage åbnede eller brugte produkter retur.

Vi leverer ikke til udlandet på nuværende tidspunkt.

Reklamationsret

Du har 2 års reklamationsret på alle produkter købt hos os, jf. købeloven. Reklamationsretten dækker fejl eller mangler, der var til stede ved modtagelsen.

Reklamationsretten dækker ikke:

1. Skader forårsaget af forkert brug.

2. Manglende vedligeholdelse.

3. Almindeligt slid.

Sådan reklamerer du:

1. Kontakt os på Info@PrimeMen.dk hurtigst muligt efter, du opdager fejlen.

2. Beskriv fejlen og vedhæft gerne billeder.

3. Oplys ordrenummer.

Vi vurderer sagen og tilbyder reparation, ombytning, prisafslag eller tilbagebetaling – afhængigt af situationen.

Returnering

Returvarer sendes til den adresse, vi oplyser i forbindelse med din henvendelse.
Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller til pakkeshop uden aftale.

Klagehåndtering

Hvis du ønsker at klage over dit køb, skal du kontakte os på Info@PrimeMen.dk
Hvis vi ikke kan finde en løsning, kan du indgive klage til:

Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.naevneneshus.dk

 

Information - PrimeMen

Adresse: Koldekildevej 15
4000 Roskilde
Tlf. +45 53641458
Mail: Info@PrimeMen.dk
CVR: 44224887